Η μετάφραση μάρκετινγκ δεν είναι απλά «μετάφραση», είναι περισσότερο «ανακατασκευή» του πρωτοτύπου κειμένου στη γλώσσα-στόχος, λαμβάνοντας υπ’όψιν τις στρατηγικές και δημιουργικές διαστάσεις και εφαρμόζοντας την απαραίτητη γλωσσολογική και πολιτιστική εξειδίκευση ώστε να αποτυπώσει το μήνυμα και την εταιρική ταυτότητα στο κοινό-στόχος σε κάθε τοπική αγορά.
Μια διαφημιστική καμπάνια μπορεί να είναι επιτυχημένη εντός μιας τοπικής αγοράς, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι κατάλληλη σε ένα ξένο περιβάλλον.
Θα διασφαλίσουμε ότι το διαφημιστικό σας μήνυμα είναι ειδικά σχεδιασμένο για την τοπική αγορά-στόχο και ότι τα έμμεσα μηνύματά σας διαμορφώνονται προσεκτικά, βοηθώντας έτσι την επιχείρησή σας να επεκταθεί επιτυχώς σε παγκόσμιο επίπεδο.
Λάβετε νέα μας, προσφορές και εκπτώσεις.